FAQ - Vanliga frågor


Kan jag beställa utan att registrera/skapa ett konto hos er?

Ja, det kan du. 


Hur kan jag gå med i kundklubben? 
Du kan bli medlem genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Observera att du måste registrera dig som kund och logga in på ditt konto för att du ska kunna ta del av våra medlemsförmåner och rabatter online. 

När du är inloggad på ditt konto och shoppar, kan du dra förmån av eventuellt pågående kampanjer. När du har ett konto hos oss, kan du bland annat genomföra betalningen snabbare, lagra flera leveransadresser och se och spåra dina beställningar. Klicka i rutan î prenumerera på nyhetsbrev î så får du inspiration, erbjudande, exklusiva förmåner och en massa annat trevligt, skickat direkt till din inkorg.


Hur får jag tillgång till medlemsförmåner och priser? 
Logga in så får du tillgång till pågående medlemsförmåner. Om du inte redan är medlem kan du skapa ett konto här. 


Hur använder jag en rabattkupong?

När du gör din beställning på betalningssidan, skriv in rabattkoden och klicka î ANVÄND KAMPANJKOD î. Kontrollera så att rabatten har aktiverats i ordersumman innan du avslutar din beställning. Du kan endast använda en rabattkupong per beställning. 

 

Hur betalar jag för min beställning?
Kunder kan betala med Klarna Checkout service, som erbjuder flera olika betalningssätt såsom internet bank, faktura eller kort.

Alla våra betalningar går genom Klarna Checkout. Klarna Invoice är ett enkelt och säkert betalningssätt. Din beställning skickas som vanligt men du har 14 dagar på dig att betala för din beställning. Klarna Invoice är ett enkelt, riskfritt och smidigt betalningssätt. Det innebär att du får dina varor före du har betalat för dem.

För alla betalningssätt med Klarna Checkout står Klarna som betalningsmottagare.

 

Kan jag betala i delbetalningar?
Ja, det kan du med Klarna Checkout.

 

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
När du har skickat din beställning, kan den inte ändras. Du kan avbryta din beställning fram till dess att varorna skickats. Observera att vår leveransprocess är mycket smidig så om du vill avbryta din beställnings ska du kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Du har rätt att returnera en produkt inom 14 dagar efter du mottagit produkten. Om du vill byta en produkt t ex till en annan färg, behöver du göra en ny beställning.

 

Hur returnerar jag en produkt?
Du har rätt att returnera en produkt inom 14 dagar. Läs mer om returer här.

 

Hur byter jag en produkt?
Om du vill byta en produkt, skickar du tillbaka produkten och gör sedan en ny beställning.

 

Hur lång är leveranstiden?
Normalt levererar vi inom 2-5 arbetsdagar, beroende på var du bor.

 

Hur mycket är fraktkostnaderna?
Till Sverige:
Leverans till GLS ParcelShop / utlämningsställe SEK 109
Kostnadsfri frakt för alla beställningar över SEK 700